سبک زندگی خوش اندام ترین زن دنیا این شکلیه !

سبک زندگی خوش اندام ترین زن دنیا چجوریه؟

 

خوش اندام ترین زن دنیا مسلماً از یک سیاره دیگه نیومده! این افراد برای سبک زندگیشون یکسری قواعد دارن که در هر شرایطی از انجام اون کوتاه نمیان. در اینجا قصد داریم مؤثرترین ترفندهای کاهش وزن رو که خوش اندام ترین زن دنیا هم از اون پیروی میکنه بهتون بگیم. پس هیچ جا نرید و با ما همراه باشید.

خوش اندام ترین زن دنیا هر وعده سالاد میخوره!

 

یکی از نکات مهم سبک زندگی خوش اندام ترین زن دنیا اینه که در هر وعده غذایی از سالاد استفاده میکنن. درواقع اونها یک بشقاب سالاد رو به عنوان پایه ثابت تمام وعده‌های غذایی دارن و همراه با اون حجم کوچکی از یک غذای کم کربوهیدرات استفاده میکنن.

خوش اندام ترین زن دنیا هر چیزی که میخوره یادداشت میکنه!

 

نوشتن غذاهایی که می‌خوریم به شما کمک میکنه که بفهمید دارید به اندازه کافی غذا می‌خورید یا نه. خیلی از افراد چون آنچه می‌خورند یادداشت نمیکنن، هیچ‌گاه نمیفهمن که دارن خیلی بیشتر از نیازشون غذا میخورن.

خوش اندام ترین زن دنیا بدنشو گرسنه نگه نمیداره!

 

اینو بدونید که گرسنه نگه داشتن بدنتون اصلاً به نفع شما نیست چون باعث میشه در وعده غذایی بعدی بیش از نیاز بدنتان غذا بخورید. زنان خوش اندام دنیا سبک زندگیشون اینجوریه که همیشه جلوی گرسنه موندن بدنشون رو میگیرن. اونا قبل از اینکه بدنشون وارد حالت ضعف بشه یک وعده کم کالری استفاده میکنن و همیشه همراه خودشون یک وعده بسته دارن. واسه همین مثلاً هنگام مسافرت مجبور نمیشن به خاطر گرسنگی غذاهای پرکالری رستوران‌های بین راه رو مصرف کنن و یا تو پروازهای هوایی، داخل هواپیما غذا بخورن.

خوش اندام ترین زن دنیا مدام رژیم غذاییشو تغییر نمیده!

 

سبک زندگی زنان خوش اندام دنیا اینه که یک رژیم غذایی خوب انتخاب می کنن و خودشون رو مقید میکنن که همیشه ادامش بدن. آن‌ها در ۸۰% موارد یک رژیم متعادل دارند که حاوی پروتئین، سبزیجات، میوه‌ها، کربوهیدرات‌های دیرهضم نظیر سیب‌زمینی شیرین، همچنین چربی‌های سالم مانند آووکادو، روغن نارگیل و کره بادام‌زمینی باشد. گاهی هم ایرادی نداره اگه مقداری از پاستا یا فست فود مورد علاقتون رو بخورید.

 

پیشنهاد می‌کنیم مقاله ” چگونه تا عید اندام مناسب و زیبا داشته باشیم ” را نیز در وب سایت پزشکی دکتر سوشا بخوانید.

خوش اندام ترین زن دنیا هدف اصلیش سالم زندگی کردنه نه کاهش وزن!

 

سبک زندگی خوش اندام ترین زن دنیا کلاً سالمه و هدفش فقط کاهش وزن و لاغری نیست. زنان خوش اندام دنیا معتقدند که اگر شما یک سبک زندگی سالم رو در تمام جنبه‌ها رعایت کنید، علاوه بر برخورداری از منافع فراوان، لاغر هم خواهید شد. این‌گونه استرس کمتری را هم تجربه خواهید کرد و نتایج بهتری هم خواهید گرفت.

خوش اندام ترین زن دنیا در هر وعده غذایی پروتئین مصرف میکنه!

 

برخی از افراد فکر میکنن که بهتره پروتئین رو به نفع سبزیجات کم کالری کنار بگذاریم یا کاهش بدیم. نکته اینجاست که در این شرایط تحمل گرسنگی و کاهش اشتها کار سختی خواهد بود. خوش اندام ترین زن دنیا در وعده صبحانه تخم مرغ استفاده میکنه و در وعده نهار و شام هم ماهی و مرغ استفاده میکنه. این کار باعث میشه بدون اینکه مجبور باشید گرسنگی بکشید، وزن کم کنید و زندگی سالمی داشته باشید.

خوش اندام ترین زن دنیا دیروقت یا صبح زود چیزی نمیخوره!

 

خوش اندام ترین زنان دنیا سبک زندگیشون اینه که برای خوردن خودشون زمان‌بندی مشخصی دارن. اونا معمولاً سر ساعت‌های خاصی غذا می خورن و سعی میکنن زمان سیری و ناشتایی اونها برنامه ریزی شده باشه. خصوصاً اینکه اونها هیچ‌گاه به محض بیدار شدن از خواب چیزی نمیخورن و از چند ساعت قبل از به رختخواب رفتن ناشتا میمونن.

خوش اندام ترین زن دنیا صبح‌ها روغن نارگیل استفاده می کنه!

 

یکی از مشکلات سلامتی شایع نفخ شکم است. خوش اندام ترین زنان دنیا صبح‌ها یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل استفاده می‌کنند. این کار حرکت روده را بهبود بخشیده و به پاکسازی آن کمک می‌کند.

خوش اندام ترین زن دنیا ورزش رو به صورت منظم در برنامه خودش داره!

 

سبک زندگی خوش اندام ترین زن دنیا با ورزش عجین شده. این زنان سبک زندگیشون به این شکله که ورزشی که بیش از همه بهش علاقه دارن و از انجام دادنش لذت میبرن رو انتخاب میکنن. سپس اونها سعی می‌کنن همیشه نسبت به انجام آن متعهد باشند. اصلاً مهم نیست که ورزش مورد علاقه شما چیه، مهم اینه که اون رو به بخش جدانشدنی زندگی خود تبدیل کنید.

خوش اندام ترین زن دنیا در طول روز فقط سه وعده غذا میخوره!

 

سبک زندگی خوش اندام ترین زن دنیا اینجوریه که میان وعده و تنقلات رو کلاً حذف میکنه. اون سعی میکنه فقط در سه وعده اصلی غذا بخوره و از ناخنک زدن و خوردن وعده‌های اضافی خودداری کنه.

خوش اندام ترین زن دنیا ریزمغذی‌های مورد نیاز بدنش رو تأمین میکنه!

 

در صورتی که بخواهید یک سبک زندگی سالم داشته باشید و بدنتان به خوبی با شما همکاری کند نیاز به تأمین ریزمغذی‌های خود دارید.

 

منیزیم، آرامبخش عضله است و به شما در حفظ آرامش و بهبود خواب کمک می‌کند که نقش مهمی در کاهش وزن دارد. منیزیم برای بیش از ۳۰۰ واکنش شیمیایی در بدن مورد نیاز است؛ از جمله تنظیم ضربان قلب، تنظیم قند خون و کاهش فشار خون. مطالعات اخیر نیز پیشنهاد کرده‌اند که منیزیم می‌تواند به کاهش وزن ، شکل دادن به بدن و تناسب اندام کمک کند. خوردن مقدار زیادی از سبزیجات دارای برگ سبز، لوبیا و آجیل به میزان ۳۱۰ تا ۳۲۰ میلی‌گرم توصیه می‌شود.

 

ثانیاً، بسیاری از ما نیز در ویتامین D کمبود داریم. ویتامین D می‌تواند به افزایش قدرت عضلانی کمک کند. سطوح پایین آن با بیماری‌های قلبی، سرطان و سایر بیماری‌ها مرتبط است. برای دستیابی به مقدار توصیه‌شده ۶۰۰ IU روزانه، اطمینان حاصل کنید که برای حداقل ۱۵ دقیقه به خصوص در ماه‌های زمستان از منزل خارج شوید و غذاهای مختلفی از قبیل ماهی، تخم مرغ و محصولات لبنی مصرف کنید.


/ 0 نظر / 32 بازدید